A.S.I.E

A.S.I.E

سلام دوست عزیز!لطفا عضو بشو و نظر بده تا من به این کارم دلگرم بشم!ممنونم!

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 5380
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



دانلود فيلم جدید . فوق العاده ديدني و کمدی گشت ارشاد محصول 1391 ايران

 

\"s دانلود با لینک مستقیم :

\"Download Gashte Ershad 1391 DVDRip


 

نقد فیلم

 

گشت ارشاد با اینکه سخیف نیست اما بهترین فیلم سهیلی نیست ، هنگامی به این عقیده رسیدم که فیلم را دوباره در سینما دیدم . و دفعه اول که فیلم را دیدم نظرم رو جلب کرد اما با دیدن دوباره این فیلم به این عقیده رسیدم که این فیلم ، سخیف نیست و محترم است . اما بهترین فیلم سهیلی نیست . این فیلم هم دو لحن بودن بهش لطمه زده است . نیمه اول فیلم لحن طنز و کمدی دارد . و نیمه دوم فیلم لحن فیلم عوض می شود و لحن جدی / جنایی / اکشن می گیرد . که این دو لحن بودن به فیلم ضربه اساسی زده است . سعید سهیلی مثل اینکه از خون و خون ریزی خیلی خوشش می آید و پایان فیلمش مثل فیلم های کیمیایی پر از خون و خون ریزی بود . اما بازی ها بسیار عالی است ، و بازی حمید فرخ نژاد خیلی به چشم می خورد . بازی اش دیدنی است ، و حق سیمرغ را داشت که حقش خورده شد .  یکی دیگر از نکات مثبت این فیلم این است که بهتر از فیلم های قبلی سهیلی است . بهتر از چارچنگولی ، ازدواج در وقت اضافه  و …. است .  سهیلی در این فیلم از فیلم های قبلی اش هم تبلیغ کرده است . از لوگو فیلم چارچنگولی در رستورانش تبلیغ کرده است تا آهنگ پرپرواز شادمهر عقیلی در سکانس رستوران . که این تبلیغات نه تنها در این فیلم بلکه در چند سریال و فیلم دیده ام .

سکانس های پایانی فیلم بسیار سطحی و ضعیف است . و سکانس های پس از مرگ باعث ریتم کند فیلم و داستان می شود . و حتی قرار بود سکانس های پس از پایان مرگ حذف شود که نشد و فقط سکانس آخرین فیلم حذف شد . و هیچ کمکی به فیلم نکرد . اما پیام آخر فیلم حذف نشد ، پیام مهمی داشت اما هرجا سخنی دارد . و این پیام هم بی ربط است برای این فیلم . غیر از سانسور شدن سکانس های آخر فیلم . سکانس اول فیلم که سکانس اساسی فیلم است سانسور است ، و سکانسی است که در زمان حال می گذرد و به گذشته شان می روند و فلاش بک می خورد . می توان گفت کل فیلم فلاش بک است . که این سکانس بسیار مهم و اساسی است

با این همه اما این فیلم ، فیلم محترمی است و مهم تر از آن سخیف نیست . یکی دیگر از اشکال های طراحی پوستر این فیلم ضعیف   است . این پوستر می توانست خیلی بهتر باشد . حتی بهتر از این .

بازی ساعد سهیلی دیدنی ، فوق العاده است . و بازی زیر پوستی خیلی خوبی داشت که کمتر بازیگری می توانست این بازی را از خود ارائه دهد . حق سهیلی هم سیمرغ بود چون بی شک یکی از بهترین بازی هایش بود . و بهتر از فیلم های قبلی اش بود که با پدرش همکاری کرده بود .

در کل می توان گفت این فیلم ، مخاطب پسند و گیشه پسند است . و امیدوارم ماندگار شود .

منبع :naghedfilm


نظرات شما عزیزان:

nazi
ساعت0:01---8 اسفند 1391
ahanget jangodaze age bardario fazaye saiteto shad koni va aksetonam avaz konid khaili webeton gashang mishe

S
ساعت1:19---22 بهمن 1391
NICE

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علیرضا سروی تاريخ: دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:گشت ارشاد,کمدی,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

امیدوارم از بازدید وبلاگ من لذت ببرید! هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را در قسمت نظرات و به صورت خصوصی با ما در ارتباط بگذارید!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezasarvi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com